31763 results found
-
High Contrast Toggle
I have vision issues and I could really use a way to send the keys "LSHIFT + LALT + PRINTSCREEN" .
1 vote -
Don't ever silently install AI related components on my PC without my express consent
Absolutely unacceptable that the AI PromptBuilder was installed without my knowledge or express consent. I never should be learning about an application installed because it crashes on system shutdown after being default-enabled in your app. Great way to push me into installing the offline/airgapped version of the app, which will be a priority tomorrow!
1 vote -
建议取消设备重连删除
用了朋友的罗技3s,本程序就自动添加了该设备,用完之后把鼠标还给朋友了,结果本程序无法删除了,还必须要跟朋友借来鼠标重新连接之后才能删除,要是朋友鼠标丢了,我还无法删除自己电脑程序中的设备了?
1 vote -
fix your ****
fix your **** from disconnecting as you have ****** your own reputation
1 vote -
you have ******* destroyed your own name in reliability well ******* done
fix your your ******* piece of **** from disconnecting. What in the **** do you not ******* understand FIX YOUR PLASTIC ****
1 vote -
"Mute mic" action in new MS Teams
It would be great if we have "mute mic" action for Microsoft Teams (work or school) (new teams)
19 votes -
Switching MX Keys device should switch MX Master mouse device
Changing devices on the mx keys keyboard should change the device on the mx master mouse. This would be such a great time saver!
123 votes -
Hintergrundbeleuchtung
Probleme bei Hintergrundbeleuchtung : Es geht nur noch manuell aus und an aber dass die Tastatur bei Annäherung angeht funktioniert schon lange nicht mehr.
1 vote -
Shortcut action lost after ble toggle
MAJOR ISSUE !
Device : MX Master 3 mouse.
If I toggle my bluetooth connection from the windows Control Menu on lower right hand corner, the bluetooth connection is lost. After that if I toggle it back on , the MX Master 3 get connected but the top button shortcut(smart action) doesn't work. All the other shortcuts assigned to different buttons work.Please fix this issue.
1 vote -
SmartActions Desconfigurando
As smartactions desconfiguram ou somem a cada atualização.
1 vote -
option+闪退,鼠标掉帧
能不能他妈的把这个愚蠢的option+稳定性做好一点。
动不动就闪退重启,鼠标滚轮行为乱七八糟,还掉帧。产品越高级,体验越倒退呗。
你们的技术如果一如既往这么垃圾,不思进取,迟早等着其他竞品超越你们吧。1 vote -
Minimize to System Try
It'd be helpful if clicking on the X would minimize this app to the tray, not close it. If you're using a laptop, screen space and space in the task bar are very limited.
1 vote -
1 vote
-
accessibility issues for screen reader users
Dear Logi Options+ Development Team,
I hope this message finds you well. I am writing to provide feedback on the accessibility features of the Logi Options+ Windows app. As a screen reader user, I have encountered several issues that I believe could be improved to enhance the user experience for individuals with visual impairments.
1. Missing Button Labels:
On the main page of the app, there are several buttons that do not have any labels. As a result, screen readers only announce them as "button," which makes it challenging to understand their function or purpose.2. Inadequate Heading Labels:
The…1 vote -
Museklikk er for sensitivt
Museklikk er altfor sensitivt på trådløs mus MK510, noe som gjør den tilnærmet ubrukelig og helvetes irriterende å bruker. Mapper, programmer og filer etc. som ikke skal bli åpnet eller lukket blir det, fordi et enkeltklikk blir registrert som et dobbeltklikk. Dette skjedde meg tre ganger nå i løpet av få minutter, og derfor legger jeg ut denne tilbakemeldingen tre ganger på rad! Jeg anbefaler ingen å kjøpe trådløse produkter fra Logitech.
1 vote -
Museklikk er altfor sensitivt på trådløs mus MK510, noe som gjør den tilnærmet ubrukelig og helvetes irriterende å bruker. Mapper, programmer og filer etc. som ikke skal bli åpnet eller lukket blir det, fordi et enkeltklikk blir registrert som et dobbeltklikk. Dette skjedde meg tre ganger nå i løpet av få minutter, og derfor legger jeg ut denne tilbakemeldingen tre ganger på rad! Jeg anbefaler ingen å kjøpe trådløse produkter fra Logitech.
1 vote -
1 vote -
LOGIBOLT設定
Logi bolt只能新增,不能移除;如果買兩個相同的鍵盤無法區分
1 vote -
Bylbrfhjn pfhzlf
Добавить уровень заряда на клавиатуре mx keys, как на мышке mx master 3s
1 vote -
chrome浏览器专有选项
chrome浏览器,夸克浏览器自定义鼠标按键时没有应用专用选项,无法自定义关闭浏览器标签页
1 vote
- Don't see your idea?