24370 results found
-
建议取消设备重连删除
用了朋友的罗技3s,本程序就自动添加了该设备,用完之后把鼠标还给朋友了,结果本程序无法删除了,还必须要跟朋友借来鼠标重新连接之后才能删除,要是朋友鼠标丢了,我还无法删除自己电脑程序中的设备了?
1 vote -
fix your ****
fix your **** from disconnecting as you have ****** your own reputation
1 vote -
you have ******* destroyed your own name in reliability well ******* done
fix your your ******* piece of **** from disconnecting. What in the **** do you not ******* understand FIX YOUR PLASTIC ****
1 vote -
删除配对
已经配对了三台电脑,如何删除配对。
2 votes -
Mx master 3 polling rate
Mx master 3 is not working properly. Please provide the update so that it work with macos at 120 Hz polling rate with bluetooth connection.
2 votes -
Hintergrundbeleuchtung
Probleme bei Hintergrundbeleuchtung : Es geht nur noch manuell aus und an aber dass die Tastatur bei Annäherung angeht funktioniert schon lange nicht mehr.
1 vote -
Shortcut action lost after ble toggle
MAJOR ISSUE !
Device : MX Master 3 mouse.
If I toggle my bluetooth connection from the windows Control Menu on lower right hand corner, the bluetooth connection is lost. After that if I toggle it back on , the MX Master 3 get connected but the top button shortcut(smart action) doesn't work. All the other shortcuts assigned to different buttons work.Please fix this issue.
1 vote -
SmartActions Desconfigurando
As smartactions desconfiguram ou somem a cada atualização.
1 vote -
option+闪退,鼠标掉帧
能不能他妈的把这个愚蠢的option+稳定性做好一点。
动不动就闪退重启,鼠标滚轮行为乱七八糟,还掉帧。产品越高级,体验越倒退呗。
你们的技术如果一如既往这么垃圾,不思进取,迟早等着其他竞品超越你们吧。1 vote -
Museklikk er for sensitivt
Museklikk er altfor sensitivt på trådløs mus MK510, noe som gjør den tilnærmet ubrukelig og helvetes irriterende å bruker. Mapper, programmer og filer etc. som ikke skal bli åpnet eller lukket blir det, fordi et enkeltklikk blir registrert som et dobbeltklikk. Dette skjedde meg tre ganger nå i løpet av få minutter, og derfor legger jeg ut denne tilbakemeldingen tre ganger på rad! Jeg anbefaler ingen å kjøpe trådløse produkter fra Logitech.
1 vote -
Museklikk er altfor sensitivt på trådløs mus MK510, noe som gjør den tilnærmet ubrukelig og helvetes irriterende å bruker. Mapper, programmer og filer etc. som ikke skal bli åpnet eller lukket blir det, fordi et enkeltklikk blir registrert som et dobbeltklikk. Dette skjedde meg tre ganger nå i løpet av få minutter, og derfor legger jeg ut denne tilbakemeldingen tre ganger på rad! Jeg anbefaler ingen å kjøpe trådløse produkter fra Logitech.
1 vote -
1 vote -
LOGIBOLT設定
Logi bolt只能新增,不能移除;如果買兩個相同的鍵盤無法區分
1 vote -
chrome浏览器专有选项
chrome浏览器,夸克浏览器自定义鼠标按键时没有应用专用选项,无法自定义关闭浏览器标签页
1 vote -
M185が接続できない
M185が接続できない
1 vote -
Add notification shortcut and smooth scrolling with clicking per move
Give me a way to see notification side bar with a button. Not a single way to do that right now. also smooth scrolling on web pages doesnt work at all unless i remove the clicking feature. Add both. scrolling is a disaster and not fluid. next lets us keep our keys lit 100%,. plugged in or not. WHO CARES! we know it drains battery.
1 vote -
up ******* date did not ******* work
613202 did not fix your **** problem of ******* disconnection. Therefore fix your disconnecting ******* problems
1 vote -
语音输入会覆盖上一段话 什么原因呢
我在做长文输出,为什么他把我刚刚打的内容删除了
1 vote -
Autostart Logi Options+ settings
I'm on windows 11, I have to reset my mouse or open logi options+ to set my mouse dpi back to 2000 every time I boot. ¿does this mouse not have any memory?
1 vote -
sort it out
Why is this piece of **** app I didnt even install sucking up an 25% of my cpu? What exactly does this app do that the previous incarnation couldnt? Except try to push nonsense 'AI' ******** of course. Seriously, stick to trying to sell a subscription mouse.
1 vote
- Don't see your idea?