Verlichting effect inversie
Voor de MX Mechanical zou ik graag de optie willen voor een geïnverteerde actie bij de verlichting modus ‘reactie’.
Bij de huidige modus ‘Reactie’ lichten toets op als deze worden gebruikt. Mij lijkt het mooi om een geïnverteerde versie van deze modus te hebben. Bij deze geïnverteerde ‘Reactie’ modus zijn de toetsen standaard verlichting en worden de toetsen bij aanslag gedimd. In een donkere ruimte is het toetsenbord dan beter leesbaar en heb je toch het gave ‘Reactie’ effect.
In plaats van een extra modus zou dit eventueel kunnen worden gerealiseerd door middel van een inversie schakelaar. Deze schakelaar zou alle effecten die het toetsenbord kan weergeven inverteren.
Als de inversie schakelaar is ingeschakeld zal bijvoorbeeld bij de modus ‘Willekeurig’ standaard het toetsenbord verlicht zijn en willekeurig een toets dimmen in plaats van oplichten. Bij de modus ‘Golven’ zal bijvoorbeeld een golf van gedimde toetsen over het toetsenbord gaan in plaats van een golf van opgelichte toetsen.
Ik hoop dat deze feedback met open armen wordt ontvangen!