Scrollning laggar
Jag var tidigare i kontakt med er genom chatten för att diskutera att jag upplevde att Logitec MX 3s laggade vid scrollning. Jag tycker inte att ni tog mig helt på allvar. Jag sitter nu och slösurfar och googlar hur och om andra upplever samma sak som jag och noterade när jag hoppade mellan fönster/program på min dator (använder inte musen utan trackpadden) att när jag var inne i programmet Logi Option + så laggade scrollningen men när jag var i webbläsaren eller andra program så laggade INTE scrollningen. Jag hävdar fortfarande att ni har ett problem i ert program som gör att beteendet av er Logitec MX 3s inte lever upp till de förväntningar som jag hade utefter noggrann eftersökning inan jag gjorde köpet. Av en mus för 1000kr förväntar jag mig mer, speciellt på support då man hör av sig om att man upplever att musen inte lever upp till det som ni beskriver. Jag läste även om personer som använder tredjeparts program som löste deras problem och så ska det väl inte vara?! Ni måste väl kunna rätta till detta själva. Med all respekt, jag är ingen programmerare men ni har säker duktiga sådana.